პროექტის სახელწოდება: ,,ჩემს მღერას თუნდა ნუ უსმენთ, მე მაინც ვმღერია’’
პროექტის მთავარი იდეა (თემა): მოსწავლეები შეისწალიან ვაჟას პოეზიას და გამოიკვლევენ რომელ ლექსებზეა შექმნილი სიმღერები;
პროექტის აქტუალობა: ამ სასწავლო პროექტზე მუშაობა განავითარებს მოსწავლეთა ინტერესს ვაჟას პოეზიისადმი.
პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს განუვითარდებათ პოეტური აზროვნება და გემოვნება. ჩამოუყალიბდებათ კვლევისა და ანალიზის უნარი. მონაწილეები მოახდენენ ნაშრომის პრეზენტაციას.
მონაწილეთა ასაკი: 11-12 წლის
პროექტის ხანგრძლივობა: ერთი კვირა;
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ ურთიერთთანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარს. შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს, ისწავლიან ჯგუფურ მუშაობას.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ვაჟა - ფშაველას ლექსების კრებული, კომპიუტერი, ინტერნეტი, კალმები, რვეულები;
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
სამუშაო ჯგუფების დაკომპლექტება, ჯგუფებისთვის კონკრეტული დავალების მიცემა; ჯგუფის ყველა წევრს აქვს თავისი ფუნქცია.
ჯგუფის წევრები იმუშავებენ ვაჟას პოეზიაზე , გამოიკვლევენ რომელ ლექსებზეა შექმნილი სიმღერები და ვინ არიან ამ სიმღერების ავტორ-შემსრულებლები;
საბოოლოდ მოხდება :
.პროექტის პრეზენტაცია;
.ვაჟას ლექსებზე შექმნილი სიმღერების შესრულება (,,იას უთხარი ტურფასა’’, ,,დამისხი დამალევინე’’ ,,ქეიფი’’ და ა.შ.);
ექსკურსიის ორგანიზება ვაჟა-ფშაველას სახლ-მუზეუმში;
პროექტის შეფასება: ჯგუფური მუშაობა, (ჩართულობა, ლიდერობა, ინიციატივა, კომუნიკაბელობა). ძიება , ანალიზი, პრეზენტაცია
კრიტერიუმები
|
დაბალი 1-3
|
საშუალოზე დაბალი 4-5ქულა
|
საშუალო 6-7-8 ქულა
|
მაღალი 9-10 ქულა
|
სამუშაოს დაგეგმვის უნარი
|
სამუშაო არაა სრულყოფილად დაგეგმილი
|
სამუშაო ნაწილობრივ აქვს დაგეგმილი
|
სამუშაოს გარკვეული ნაწილი კარგად აქვს დაგეგმილი
|
სამუშაო კარგად აქვს დაგეგმილი
|
ინფორმაციის მოძიების და ორგანიზების უნარი
|
მოიძიებს მცირე ინფორმაციას, მაგრამ არ აქვს ორგანიზების უნარი
|
მოიძიებს მცირე ინფორმაციას და ნაწილობრივ აკეთებს ორგანიზებას
|
მოიძებს ინფორმაციას, უჭირს ორგანიზება მაგრამ ახერხებს თეორიული ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენებას
|
მოიძიებს ინფორმაციას და აქვს ორგანიზების უნარი
|
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულობა
|
ჩართულობის სიხშირე მინიმალურია
|
ზოგჯერ ინტერესდება საკითხებით
|
ინტერესდება საკითხებით მაგრამ არ აქვს ლიდერობის უნარი
|
ჩართულობის სიხშირე მაქსიმალურია, დაინტერესებულია საკითხით აქვს ლიდერობის უნარი
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მუსიკა და ისტი;
პროექტის ხელმძღვანელი: ნათია ყურაშვილი
ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: natiaBoxvauri@gmail.com
No comments:
Post a Comment