სასწავლო პროექტი

პროექტის  სახელწოდება: ,,ჩემს მღერას თუნდა ნუ უსმენთ, მე მაინც ვმღერია’’

პროექტის მთავარი იდეა  (თემა): მოსწავლეები შეისწალიან ვაჟას პოეზიას და გამოიკვლევენ რომელ ლექსებზეა  შექმნილი სიმღერები; 



პროექტის აქტუალობა: ამ სასწავლო პროექტზე მუშაობა განავითარებს მოსწავლეთა ინტერესს ვაჟას  პოეზიისადმი.  
       
პროექტის მიზნები: მოსწავლეებს განუვითარდებათ პოეტური აზროვნება  და გემოვნება. ჩამოუყალიბდებათ კვლევისა და ანალიზის უნარი. მონაწილეები მოახდენენ ნაშრომის პრეზენტაციას.

მონაწილეთა ასაკი: 11-12 წლის

პროექტის ხანგრძლივობა: ერთი კვირა;

მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ  ურთიერთთანამშრომლობისა და კომუნიკაციის უნარს. შეიძენენ კვლევის უნარ-ჩვევებს, ისწავლიან  ჯგუფურ  მუშაობას.

პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ვაჟა - ფშაველას  ლექსების კრებული, კომპიუტერი, ინტერნეტი, კალმები, რვეულები;

პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):

სამუშაო ჯგუფების დაკომპლექტება, ჯგუფებისთვის კონკრეტული დავალების მიცემა; ჯგუფის ყველა წევრს აქვს თავისი ფუნქცია.

ჯგუფის წევრები იმუშავებენ ვაჟას პოეზიაზე , გამოიკვლევენ რომელ  ლექსებზეა  შექმნილი სიმღერები და ვინ არიან ამ სიმღერების ავტორ-შემსრულებლები;

საბოოლოდ მოხდება :
.პროექტის პრეზენტაცია;
.ვაჟას ლექსებზე შექმნილი სიმღერების შესრულება (,,იას უთხარი ტურფასა’’, ,,დამისხი დამალევინე’’   ,,ქეიფი’’ და  ა.შ.);
ექსკურსიის ორგანიზება ვაჟა-ფშაველას სახლ-მუზეუმში;
პროექტის შეფასება: ჯგუფური მუშაობა, (ჩართულობა, ლიდერობა, ინიციატივა, კომუნიკაბელობა). ძიება , ანალიზი, პრეზენტაცია

კრიტერიუმები
დაბალი 1-3
საშუალოზე დაბალი 4-5ქულა
საშუალო 6-7-8 ქულა
მაღალი 9-10 ქულა
სამუშაოს დაგეგმვის უნარი
სამუშაო არაა სრულყოფილად დაგეგმილი
სამუშაო ნაწილობრივ აქვს დაგეგმილი
სამუშაოს გარკვეული ნაწილი კარგად აქვს დაგეგმილი
სამუშაო კარგად აქვს დაგეგმილი
ინფორმაციის მოძიების  და ორგანიზების უნარი
მოიძიებს მცირე ინფორმაციას, მაგრამ არ აქვს ორგანიზების უნარი
მოიძიებს მცირე ინფორმაციას და ნაწილობრივ აკეთებს ორგანიზებას
მოიძებს ინფორმაციას, უჭირს ორგანიზება მაგრამ ახერხებს თეორიული ცოდნის პრაქტიკულად გამოყენებას
მოიძიებს ინფორმაციას და აქვს ორგანიზების უნარი
ჯგუფურ მუშაობაში ჩართულობა
ჩართულობის სიხშირე მინიმალურია
ზოგჯერ ინტერესდება საკითხებით
ინტერესდება საკითხებით მაგრამ არ აქვს ლიდერობის უნარი
ჩართულობის სიხშირე მაქსიმალურია, დაინტერესებულია საკითხით აქვს ლიდერობის უნარი

საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მუსიკა    და ისტი;

პროექტის ხელმძღვანელი: ნათია ყურაშვილი

ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა: natiaBoxvauri@gmail.com

No comments:

Post a Comment